Etichete

luni, 24 noiembrie 2014

CORONITA CRACIUN HANDMADE


AM FACUT UN REN SI BINENTELES PE MOS CRACIUN
Ele se pot realiza in 2 modalitati ,fie din polistiren si din carton ;am ales varianta din carton fiindca sin pacate nu am gasit polistiren .
Ustensile necesare :
Daca folosim carton - 1 coala de carton alba
                                  - 1 metru tiul alb  ,1,5 metri tiul maro sau se poate folosi si organza
                                   -1 carioca neagra
                                   - 2 culori maro si rosu ,fie carioci, fie acuarela  tempera ce aveti la indemana
                                   - lipici de hartie
                                   - foarfec
                                   - scobitori sau bete de frigarui
                                    - 1 caliula de Mos Craciun
Daca folosim polistiren - 2 cercuri din polistiren se gasesc in magazine de papetarie
                                       - 1 metru tiul alb  ,1,5 metri tiul maro sau se poate folosi si organza
                                       - 4 bile din polistiren sau 4 mingi de ping-pong
                                       - carton alb
                                        - carioca neagra ,carioca maro sau culoare tempera
                                       - 1 gob rosu
                                        - scobitori

REZULTATUL :

  





Am facut patru cercuri ,ca si dimensiune o puteti alege voi in functie de cat de mare doriti  .Eu am folosit 1 farfurie mare si 1 mica pentru a realiza  cercurile .In cazul in care folositi polistiren va trebuie 2 cercuri ,sunt gata de cumparat din magazine specializate.

Am taiat tiul-ul in fasii ,nu am folosit o dimensiune anume ,la ren spre exemplu este jumatate fata de mos.Taiati o fasie si aplicati-o si vedeti cam cum var place.

 

Am decupat niste cornite pentru ren, prima oara le-am facut cam mari ,asa ca le-am redus dimensiunea ;le coloram cu maro.Am decupat si patru ochi ,ca sa iasa cercul bine m-am ajutat de un pahar mic ,le colorm ;daca folosim posistiren doar coloram pupilele.Si decupam si nasul renului cu jutorul unui pahar mai mare si il pictam ;eu am folosit si sclipici rosu lipit .In cazul polistirenului pentru nas o sa folositi un glob rosu,poate fi cu sclipici pentru un efect mai mare.


 
Am lipit cormitele ,ochii si nasul pentru ren ;la mos am lipit ochisorii (observati ca la ren ochisorii in partea de jos iar la mos in partea de sus).Al doilea set de cercuri l-am facut pentru a suprapune peste cecurile la care am aplicat deja cornitele si ochii ,pentru a fi mai rezistente(folosind lipici,nu va faceti griji daca nu se suprapun perfect).Daca folositi polistiren cu ajutorul unor scobitori infingeti ochii si globul,cornitele le lipiti.Pentru a avea mai multa rigiditate cornitele se va lipi pe spate scobitori sau bete de frigarui.

 

Acum partea care mie mia placut cel mai mult ,aplicam tiul-ul ;este foarte simplu.Indoim fasiile in 2 si facem nod .



Va astept cu intrebari daca nu ati inteles ceva :)Daca doriti sa vedeti si alte tutoriale ,va astept sa imi trimiteti poza cu ceea ce doriti si incel mai scurt timp o sa si postez!
Alte idei  :

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu