Etichete

vineri, 7 februarie 2014

Flori din hartie creponata !!

    Va prezint  doua  tutoriale in imagini cu ajutorul caruia puteti realiza flori frumoase,cu care puteti orna casa frumos ,sper sa va placa.

   Am taiat cam 6 coli de hartie creponata in 10 pe 10 cm aproximativ mai mult din ochi nu trebuie o precizie exacta .



  Apoi rulam ca si cum am face un evantai.


La mijloc legam ,fie cu hartie crepnata fie cu ata .


Apoi fiecare coala in parte o desprindem spre centru si aranjam cum vrem noi sa arate mai bine.


    Eu am ales sa le lipesc pe coltul unei oginzi pentru a o decora,variantele sunt foarte multe depinde si de imaginatia voastra .


Acum o sa va arat cum sa facem niste frumoase lalele.
Am taiat fasii de 6 pe 3 cm .


La mijloc le rasucim.


Se impatureste si optinem o petala.


Puteti fie alege niste bete pentru frigarui fie niste crengi de marimea pe care o doriti.
Rulam petala pe bat pe adaugam e rand inca 5 petale fiecare in sensul opus celeilalte.


     Din hartie creponata verde facem un patrat format din 2 coli si taiem in asa fel incat sa formam un dreptunghi.Infasuram triunghiul obtinut de jur imprejurul petalelor si prindem cu elastic sau ata cum va este mai la indemana .


   Tai  de lungimea dubla  a batului din coala verde si de 2-3 cm latime ,pun lipici pe margine si infasuram de jur imrprejurul batului.


Cand ajungem la capat de asemenea lipim.


 Rezultatul final. Enjoy :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu