Etichete

miercuri, 27 martie 2013

UNGHII GEL PAS cu PAS,REGULI

Cupio.ro
UNGHII GEL PAS CU PAS

    Eu am inceput acum 2 ani sa aplic unghii si nu in dorinta de a avea cliente ci pentru mine,acum fiind la mine in oras foarte multe fete care se ocupa cu asa ceva. Mi-am aplicat o data tot la o prietena si mi-a placut si am zis sa incerc si eu am urmarit diferite tutoriale ,intrebat pe ici colo si fiecare avea o anumita tehnica pasii fiind aceeasi dar de exemplu unele sterg intre aplicari ale straturilor de gel stratul lipicios lucru pe care nu ar trebui facut findca ajuta la aderare cu urmatorul strat . La inceput unghiile prindeau aer ,acest lucru se intampla ,am constatat ,fiindca foloseam un gel nu de cea mai una calitate si unghia trebuie degresata bn iar in timpul acesta sa nu se fumeze sau atinge unghiile iar gelul aplicat cu grija fara a
atinge cuticula,un lucru foarte e important e de asemenea pilirea formei ,avem grija sa pilim de la margine spre centru unghiei. Expermentand pe unghiile mele cu rabdare,ca e mai greu sa iti faci singur decat sa ii faci alt cuiva ,dar daca ai o prietena disponibila poate te ajuta ea :). Sunt doua tehnici a unghiilor cu gel : unghii cu tips si unghii cu sablon ,pasii de instruire sunt aceeasi doar cu unele diferente am precizat la fiecare etapa ce trebuie facut pentru fiecare metoda in parte .Pasi de urmat :

1.In prima etapa dezinfectez mainile clientei si ale mele cu un produs farmaceutic.

2.Urmatorul pas este sa degresam unghiile naturale ale clientei cu dizolvant pentru lac de unghii sau alcool sanitar.Se foloseste solutie pentru a înmuia cuticulele .Se imping cu cu betisorul din lemn de portacal ,daca este nevoie se pot taia.Dar cel mai indicat este a se taia cu cateva zile inainte.

3.Scurtez unghiile prin taierea si/sau pilirea lor. Cu cat unghiile sunt mai scurte, cu atat va fi mai facila asezarea sablonului(de cel mult 1 mm). Atentie: in acest caz nu rotunjesc colturile unghiilor naturale.In cazul in care dorim sa folosim tipsuri le aplicam ,se taie la lungimea dorita. Se foloseste pila buffer de duritate medie si cu o pila de duritate medie (180) sau cu o pila mai tocita :) pentru a elimina delicat luciul natural al unghiilor până când acestea devin complet mate.Dar aveti grija sa nu piliti prea mult.In cazul unghiilor cu tips se pileste de asemenea si suprafata tipsului (numai a tipsului, nu si a unghiei naturale), astfel incat sa nu fie observata diferenta intre tips si unghia naturala. Se desprăfuiesc unghiile cu o periuţă sau cu un tampon umezite cu soluţie Nail cleaner,cu atentie. (recomand periuta)





In cazul tehnicii cu sablon e timpul sa le aplicam cu atentie potrivindu-le la varfurile unghiilor naturale şi puţin sub acestea. Vârfurile şabloanelor se curbează longitudinal şi se alipesc pe faţeta cu adeziv, pentru rigidizare.



4.Se aplică Primer într-un strat subţire pe unghiile naturale, evitându-se pe cât posibil atingerea cuticulelor. Primerul măreşte aderenţa dintre gelul UV şi unghiile naturale şi de asemenea absoarbe umiditatea.Atenţie: Nu folosiţi acetonă, cleaner sau alte soluţii în această etapă, primerul este singurul lichid care se permite să intre în contact cu unghia naturală; în caz contrar extensiile se vor desprinde în câteva zile.Aveti grija primer-ul poate fi fie prin uscare cu ajutorul lampii uv,fie prin uscare fara lampa uv. 


5. Dupa uscarea primer-ului (nu prezinta urme ude) aplic gelul de baza. In cazul unghiilor cu tips se continuă cu gel de bază aplicat în strat subţire pe unghia naturală (se poate folosi si gel 3 in 1) , cu pensula apăsată , insistând la extremităţi pentru a obţine o aderenţă cât mai bună şi a elimina eventualele bule de aer care se pot forma. Se expune în lampa UV 2-3 minute. In cazul unghiilor cu sablon aplicam gelul de constructie (sau gel 3 in 1 )acesta fiind fondul unghiei, o baza care inlocuieste tipsurile, deci este ca o suprafata sustinatoare a unghiei. Gelul de constructie de obicei este un gel dens, si se aplica intr-un start mai gros, incepand aplicarea din mijlocul unghiei, de unde intindem gelul spre marginea unghiei si pe sablon. Daca sablonul nu este bine aplicat marginea libera va fi ori prea groasa, ori instabila.Lucrez la cate o unghie, in acest timp mana clientei la care nu lucrez ramane asezata in lampa. Dupa ce am terminat de aplicat este recomandat sa lasam 2 -3 minute in lampa uv.

6. Daca doriti french continuati astlel : Aplicati gel alb intr-un strat subtire. Cu cat linia smile este mai curbata cu atat french-ul va arata mai frumos. Se ia in considerare si forma unghiilor naturale ale clientei. Lucrez la cate o unghie, in acest timp mana clientei la care nu lucrez ramane asezata in lampa. Daca este cazul, aplic un al doilea strat subtire de gel french. Aplic gel camuflaj sau clear in functie de preferinte dar pentru a avea un aspect cat mai frumos va recomand gel camuflaj piersica sau roz inchis pe patul unghiei, astfel unghia nu va avea denivelari din cauza gelului alb. Lucrez la cate o unghie, in acest timp mana clientei la care nu lucrez ramane asezata in lampa.Dupa ce am terminat de aplicat gel french si camuflaj / clear este recomandat sa lasam 2 -3 minute in lampa uv. In cazul in care nu dorim sa efectuam french se aplica gel color ,camuflaj ,clear in functie de preferinte.Lucrez la cate o unghie, in acest timp mana clientei la care nu lucrez ramane asezata in lampa.Dupa ce am terminat de aplicat este recomandat sa lasam 2 -3 minute in lampa uv.

7. Aplic ultimul strat de gel cu care formez curba C a unghiilor. 

Este recomandat ca mainile clientei raman in lampa pentru inca vreo 5 minute.

8. Degresez unghia cu leaner ca sa indepartam partea lipicioasa si indepartam surplusul de gel si dam forma unghiei. Pilesc gelul la marginile unghiilor sa nu existe denivelari nici la nivelul intalnirii gelului cu unghia naturala. Se desprăfuiesc unghiile cu o periuţă sau cu un tampon umezite cu soluţie Nail cleaner,cu atentie. (recomand periuta)

9. Aplicam gel finis ,acesta da unghiilor luciu si ajuta la sigilarea unghiei,trebuie aplicat un strat subtire si aplicat si pe marginea varfului a unghiei.

10. Aplic ulei de cuticule cu vitamine.



REGULI IMPORTANTE A UNGHIILOR CU GEL !


   Aveti grija ca grosimea unghiei false la varf sa fie maxim de doua ori cat este grosimea unghiei naturale. Este o iluzie ca unghiile groase sunt mai rezistente,acest lucru l-am crezut si eu, si ca e chiar indicat sa fie mai groase din moment ce majoritatea cunostinteleor veneau din strainatate cu unghiile foarte groase ,aceste fiind facute la saloane de specialitate. In plus unghiile groase sunt inestetice, si de departe se vede ca este falsa si prost executata.Acum va da-ti seama ca nu mai fac acest lucru am invatat cum sa pilesc corect unghia si eu zic ca am reusit ,am sa revin cu o postare cum procedez eu acum.

Extensia trebuie sa fie continuarea unghiilor naturale in cazul unghiilor patrate in special ,o nerespectare a acestui lucru duce la o forma de lopata,lucru inestetic. La unghiile in forme trebuie respectata in totalitate procedura corecta a aplicarii sablonului prin modelarea constructiei formei respective,in cazul in care dorim sa aplicam cu tips construim forma prin pilire.

Este important ca unghiile in momentul in care le construiti marginile sa fie drepte si toata constructia de altfel, sa nu se stea in jos in cazul unghiilor cu sablon. Daca deja in momentul constructiei varful unghiei arata in jos atunci cu timpul, cum unghiile naturale o sa creasca varful acestora o sa se incovoieze din ce in ce mai mult, si peste 1-2 saptamani unghiile o sa arate ca niste gheare ,ihhh :)).Trebuie sa recunosc ca abia sunt la inceput cu tehnica sablonului ,e destul de greu ,dar cu rabdare am reusit ,trebuie aplicat foarte bine sablonul altfel compromiti toate celelalte etape si risti sa te alegi cu unghii nu foarte estetice. Indiferent de forma dorita, unghia falsa nu trebuie sa fie niciodata plata o data prin faptul ca aduce rezistenta unghiei si pentru a aduce un aspect frumos al unghiei natural, insa mie personal nu ii place cand se exagereaza cu curbura C.
Modele unghii realizate de mine ,se poate observa ca am respectat latimea unghiei naturale ,varful unghiei este subtire iar curbura sau "bombeul" este delicat ,mie personal nu imi place foarte accentuat . 


 NU UITA SA CITESTI SI RESTUL ARTICOLELOR DE PE BLOG TE VOR AJUTA !!!

Cu sablon.
  
Tips transparent
.

Tips french alb
.
tienda.ro


8 comentarii:

  1. bravo!dar am o mica specificare de facut.eu una stiu ca cea ce numesti tu curba c se numeste bombatura unghiei.curva c este cat de curbata este unghia la varf si aceasta se face prin pinsarea unghiei cu o penseta la varful unghiei.

    RăspundețiȘtergere
  2. da ai dreptate curbura c sau simle este tipul de french ,dar se mai spune si la " bombeu" curbura c depinde cume sti obisnuita sa spui :)nu am auzit pana acum de pinsarea cu penseta sau nu inteleg la ce te referi cel mai simplu mod de a obtine o curbura c sau smile la french este cu ajutorul pensulei pentru mine cel putin:)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu soare nu la asta ma refeream la French .https://www.google.it/search?safe=off&hl=en&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=673&q=curba+c+la+unhie&oq=curba+c+la+unhie&gs_l=img.3...789.7088.0.7661.20.7.2.11.13.0.247.1412.0j4j3.7.0...0.0...1ac.1.17.img.xiLFqjlD3l0#facrc=_&imgrc=tBgSlEAHHMr7QM%3A%3BdBDJP57T4KzCUM%3Bhttp%253A%252F%252Fm2.paperblog.com%252Fi%252F55%252F556197%252Fcome-limare-unghia-riscostruita-L-50tqXE.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fit.paperblog.com%252Fcome-limare-unghia-riscostruita-556197%252F%3B250%3B272 Aceasta este curba c si se face cu penseta !oricum felicitari ai un blog superb.scuze am schimbat profilul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa am inteles acu la ce te-ai referit da intradevar cu penseta se face :))

      Ștergere
  4. buna sunt noua pe blogul tau , citesc cu mare interes cele postate de tine pentru ca imi place si as vrea sa incerc aceasta noua arta a unghilor -insa am intanpinat o mare problema la cateva ore dupa ce am aplicat gelu pe unghie mam trezit cu o senzatie de mancarimie a unghilor si pe pielea degetelor de la maini ami aparuse niste basicute si aveam o de amorteala a degetelor ,a dat a doua zi jos tot gelu si pielea din jurul unghie sa exfolit rau de tot acum mi am revenit sa fie o alergie la lampa uv sau geluri ,este neaparat nevoi de un test de alergie ?ai mai auzit de asa ceva ,e ptr prima oara la mine cand folosesc gelurile si lampa ,.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer nu am m-ai auzit e posibil sa ai alergie, dar ai avut grija sa nu atingi cuticula ?Este normal ca la unele geluri sa te usture unghia , dar aceasta usturime e in momentul in care se baga in lampa mana ,dupa nu te m-ai simti nimic ,poate ai pilit si in jurul unghiei pe degete si ai facut o alergie de la ceva alta explicatie nu stiu ce sa iti spun.

    RăspundețiȘtergere